مهلت ارسال آثار جشنواره طراحی پوستر "طلوع" تمدید شد


مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره‌ طراحی پوستر"«طلوع" که با محوریت امام عصر(عج) برگزار می‌شود، به مدت یک هفته تمدید شد.
این جشنواره با هدف ایجاد بستر مناسب با بهره‌گیری از زبان شیوای هنر و به منظور ارتقای سطح فرهنگ تفکر و اندیشه در باب ابعاد وجودی و شخصیتی حضرت ولیعصر (عج) و مقوله‌ی انتظار فرج آن امام همام، برگزار می‌شود.
بر این اساس هر شرکت‌کننده‌ می‌تواند 2 اثر در ابعاد 70×100 به روش سیلک اسکرین و دیجیتال را چاپ کند و به همراه لوح فشرده‌ حاوی تصویر دیجیتالی اثر (با فرمت 300dpi) Tiff) و در ابعاد A4) و نیز مشخصات کامل فردی خود با پست سفارشی یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، خیابان آزادی، ابتدای بلوار استاد معین، شهرداری منطقه 9، طبقه 4 تحویل دهد.
براساس این گزارش مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان وقت اداری روز 13 شهریور ماه، زمان داوری آثار چهاردهم ماه یاد شده و زمان برگزاری نمایشگاه 20 تا 25 شهریور ماه خواهد بود.
دبیرخانه این جشنواره در رد یا قبول آثار مختار است، آثار ارسالی عودت داده نخواهد شد. همچنین دبیر جشنواره در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی قادر خواهد بود با محترم شمردن حقوق مادی و معنوی شرکت کنندگان، از تمامی آثار ارسالی به دبیرخانه و با ذکر نام استفاده غیرتجاری کند، ضمن این که در پایان نسبت به چاپ کتابچه‌ای نفیش از آثار راه یافته به بخش نهایی نیز اقدام خواهد شد.
به نفرات اول تا سوم این جشنواره دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و به ترتیب 8، 6 و 5 سکه‌ی بهار آزادی اهدا خواهد شد.

زمان انتشار: ۲۱:۳۸ ۱۳۹۵/۹/۲۸

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن